Τι θέλουν οι νέοι από τα ταξίδια τους;

taksidi-filoi-taksidiotes
ΤΡΙΤΗ, 06 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022

Έρευνα της Kasa Living Inc. έδειξε ότι οι νεαρότερες ηλικίες προτιμούν μια πιο virtual προσέγγιση στο ταξίδι τους, με περισσότερη ευελιξία και λιγότερες ανέσεις.

Σε ένα σημαντικό δείγμα των αμερικανών ταξιδιωτών βασίστηκε η νέα έρευνα της Kasa Living Inc. που αποτελεί αμερικάνικο brand της βιομηχανίας του τουρισμού, προκειμένου να μας δείξει τι προτιμούν οι νέοι στα ταξίδια τους. Απ' ό,τι αποκαλύφθηκε, μάλιστα, η μεγάλη πλειοψηφία (90%) προτιμά περιορισμένη αλληλεπίδραση με το προσωπικό των ξενοδοχείων, προτιμώντας τα περισσότερα να γίνονται on-line.

Η ευελιξία έρχεται πρώτη και οι νεότεροι ταξιδιώτες θέλουν να έχουν τον έλεγχο του πού και πότε δουλεύουν ή διασκεδάζουν, που σημαίνει ότι η βιομηχανία πρέπει να προσαρμοστεί σε αυτή την ανάγκη.

 Το 73% των νέων ταξιδιωτών έχει δυσάρεστη εμπειρία με το φυσικό check-in, όπως μακρά διαδικασία (44%), λάθος πληροφορίες (32%), μη φιλικό προσωπικό (31%) ή απουσία προσωπικού (22%). Το 47% των Millennials χαρακτήρισε μάλιστα στο φυσικό check-in ως χαμηλής προτεραιότητας, σε αντίθεση με το 34% της Generation X και το 22% των Baby Boomers.

Επίσης, το 99% των ταξιδιωτών έχει στα πλάνα του 5+ ταξίδια για τους επόμενους 12 μήνες και αναφέρει ότι προτιμά να αντικατασταθούν οι διαδικασίες με φυσικά πρόσωπα, με ψηφιακές εμπειρίες.    

Το 56% των συμμετεχόντων στην έρευνα ανέφερε, επίσης, ότι χρησιμοποιεί μόνο κάποιες από τις παροχές (πισίνα, γυμναστήριο κ.ο.κ.), ενώ το 17% αναφέρει ότι δεν χρησιμοποιεί καμία.  

Τέλος, το 81% των νεότερων ταξιδιωτών δεν ανέλαβε δράση απέναντι σε άλλους ενοχλητικούς επισκέπτες του ξενοδοχείου. Στην Generation X το ποσοστό που αναλαμβάνει δράση φτάνει το 47%, στους Millennials το 59% και στους Baby Boomers το 70%.