Πώς είναι το Πάσχα στη Θεσσαλονίκη;

agios-paulos-thessaloniki
ΠΕΜΠΤΗ, 17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025

Η μοναδική ατμόσφαιρα της Μεγάλης Εβδομάδας, μέσα από την ιστορία, την παράδοση και τις κατανυκτικές τελετές της πόλης.

Η Θεσσαλονίκη αναδεικνύει τον πλούσιο θρησκευτικό και πολιτιστικό της χαρακτήρα ενόψει του Πάσχα, μέσα από δύο νέες παραγωγές του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τον Δήμο και την Ιερά Μητρόπολη της πόλης. Με επίκεντρο τις εορταστικές τελετές και την πνευματική ατμόσφαιρα της Μεγάλης Εβδομάδας, οι παραγωγές αυτές προβάλλουν τη Θεσσαλονίκη ως έναν μοναδικό προορισμό θρησκευτικού τουρισμού.

Η πρώτη παραγωγή εστιάζει στη σημασία της πόλης ως σταυροδρόμι πολιτισμών, αναδεικνύοντας τα βυζαντινά μνημεία της και τη βαθιά θρησκευτική της κληρονομιά. Παράλληλα, προσφέρει μια σπάνια ευκαιρία στους επισκέπτες να βιώσουν τη ζωντανή πνευματικότητα της χριστιανικής πίστης, παρακολουθώντας τις ιερές τελετές μέσα σε επιβλητικές βυζαντινές εκκλησίες που αποτελούν μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.

Η δεύτερη προσκαλεί τους επισκέπτες σε ένα πνευματικό ταξίδι, προσφέροντας την ευκαιρία να ζήσουν από κοντά τις κατανυκτικές στιγμές της Μεγάλης Εβδομάδας, με αποκορύφωμα τη συγκλονιστική Συνάντηση των Πέντε Επιταφίων τη Μεγάλη Παρασκευή στην πλατεία Αριστοτέλους.

Οι παραγωγές αυτές προβάλλονται σε εννέα χώρες, (Αγγλία, Ρουμανία, Σερβία, Βουλγαρία, Βόρεια Μακεδονία, Πολωνία, Γερμανία, Αυστρία και Ιταλία), καθώς και από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης του Γραφείου Προσκυνηματικού Τουρισμού της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης, ενισχύοντας την προβολή της πόλης ως προορισμού που συνδυάζει ιστορία, παράδοση και θρησκευτική κατάνυξη.

Η κινηματογράφηση πραγματοποιήθηκε το 2024 από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, σε μια συντονισμένη προσπάθεια καταγραφής και αρχειοθέτησης τόσο των εκκλησιαστικών μνημείων όσο και των πολιτιστικών στοιχείων της πόλης. Η δημιουργία αυτής της βάσης δεδομένων επιτρέπει την παραγωγή προωθητικού υλικού, με στόχο την προσέλκυση τουριστών, ιδιαίτερα από τα Βαλκάνια, για να επισκεφθούν την πόλη και να βιώσουν τις Άγιες Μέρες του Πάσχα.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης επενδύει συνεχώς στην προώθηση της πόλης ως έναν σημαντικό θρησκευτικό και πολιτιστικό προορισμό και η Λατρευτική Εβδομάδα αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για την παρουσίαση της μοναδικότητας της Θεσσαλονίκης σε ολόκληρο τον κόσμο. 

Δείτε εδώ τις 13 καμπάνιες στις 9 χώρες.