Tourism Awards 2025: Οι μεγάλοι νικητές του ελληνικού τουρισμού

tourism-awards
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 16 ΜΑΙΟΥ 2025

Με λαμπρότητα πραγματοποιήθηκαν τα Tourism Awards 2025, αναδεικνύοντας τις επιχειρήσεις και τους ανθρώπους που ξεχώρισαν στον ελληνικό τουρισμό. Καινοτομία, ποιότητα και έμπνευση βραβεύτηκαν σε μια γιορτή αφιερωμένη στην αριστεία του κλάδου.

Τα Tourism Awards αποτελούν τον σημαντικότερο και πιο αναγνωρισμένο θεσμό βράβευσης για την ελληνική τουριστική βιομηχανία. Στόχος τους είναι να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν την αριστεία στον τουριστικό τομέα, δίνοντας έμφαση σε καινοτόμες δράσεις και καλές πρακτικές που διαμορφώνουν το μέλλον του τουρισμού στην Ελλάδα. Μέσα από τα βραβεία, επαγγελματίες και επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν το έργο τους, να τιμήσουν διακεκριμένα πρόσωπα του χώρου και να ενισχύσουν τη σχέση τους με το κοινό.

Η τελετή απονομής των Tourism Awards 2025 πραγματοποιήθηκε στις 12 Μαΐου 2025 στο ξενοδοχείο Grand Hyatt Athens, με τη Θεσσαλία να αναδεικνύεται ως «Τιμώμενη Περιφέρεια» για το 2025, μετά τις φυσικές καταστροφές και την επανένταξή της στον τουριστικό χάρτη της χώρας. Με τη συμμετοχή της Υφυπουργού Τουρισμού Άννας Καραμανλή και της Προέδρου του ΕΟΤ Άντζελας Γκερέκου, και με παρουσιάστρια τη Γιούλικα Σκαφιδά, η εκδήλωση ένωσε εκπροσώπους απ’ όλο το φάσμα του ελληνικού τουρισμού, επιβεβαιώνοντας τον θεσμικό κύρος και τη σημασία των βραβείων.

Μεταξύ των νικητών, τα Aria Hotels κέρδισαν 4 διακρίσεις, Gold βραβείο στην κατηγορία City Stay Experience για το La Divina Boutique Hotel, το οποίο πήρε και Bronze βραβείο στην κατηγορία Boutique Hotel Experience, Silver διάκριση στην κατηγορία Management Company και Bronze διάκριση στην κατηγορία Στρατηγική Επένδυση/ Συνεργασία/Ανάπτυξη για τον σχεδιασμό και την κατασκευή τεσσάρων vertiports για ηλεκτρικά αεροσκάφη κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (eVTOL). Το ΜΑΝΝΑ της Αρκαδίας κέρδισε Platinum διάκριση στην κατηγορία Top Stay Experience, Gold στην κατηγορία Boutique Hotel Experience και στην κατηγορία Design Stay Experience, αλλά και στην Mountain/Lake Hotel Experience. Ξεχώρισε επίσης και πάλι με Gold βραβείο στην κατηγορία Hotel/Resort/Yacht/Villa Design, όπως και στην αναπαλάιωση ιστορικού κτιρίου και στην κατηγορία Marketing/Content Marketing Strategy. To The Athenaeum Luxury Hotel του Ομίλου Athenaeum Hotels διακρίθηκε με Bronze στην κατηγορία City Stay Experience και με Gold στο Rooftop Experience με το Pasithea Rooftop Bar Restaurant.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) διακρίθηκε ποσπώντας 3 βραβεία που αναδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των πρωτοβουλιών του στην προώθηση της πόλης ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού. Συγκεκριμένα, τιμήθηκε με Gold Βραβείο στην κατηγορία Προσκυνηματικός Τουρισμός για την καμπάνια “Easter in Thessaloniki”, η οποία πρόβαλε τον πλούτο των θρησκευτικών παραδόσεων και πολιτιστικών μνημείων της περιοχής κατά την περίοδο του Πάσχα. Επιπλέον, απέσπασε Silver διάκριση στην κατηγορία “Διαχείριση και Ενίσχυση Προορισμού” για τη στοχευμένη αξιοποίηση των ψηφιακών του μέσων, καθώς και 2o Silver για την αποτελεσματική προβολή της Θεσσαλονίκης μέσω Press και Fam Trips.

Δείτε όλους τους νικητές εδώ.