NYX Hotel Thessaloniki: Έρχεται τον Σεπτέμβριο να αλλάξει τους κανόνες στη φιλοξενία της Βόρειας Ελλάδας

nyx-hotels Seynova Ekaterina
ΤΕΤΑΡΤΗ, 23 ΙΟΥΛΙΟΥ 2025

Μετά την επιτυχία του NYX Esperia Palace Athens, που έδωσε έναν νέο ορισμό στο urban lifestyle hotel, η Θεσσαλονίκη γίνεται η επόμενη στάση για το brand που φέρνει μαζί του μια signature εμπειρία φιλοξενίας, γεμάτη χρώμα, τέχνη και ενέργεια.

Με στόχο να ανοίξει τις πόρτες του την 1η Σεπτεμβρίου, το NYX Hotel Thessaloniki είναι έτοιμο να αποτελέσει νέο hot spot φιλοξενίας, εμπειρίας και τέχνης στη συμπρωτεύουσα, από τη Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean. Ο όμιλος που ξέρει να «διαβάζει» τον σύγχρονο ταξιδιώτη, συνεχίζει να γράφει τη δική του ιστορία στην Ελλάδα, αυτή τη φορά στη Θεσσαλονίκη που εξελίσσεται διαρκώς σε προορισμό με διεθνή ακτινοβολία. Το NYX Hotel Thessaloniki αποτελεί στρατηγική επένδυση, που αγγίζει τα 25 εκατομμύρια ευρώ, του ομίλου Fattal House of Hotels, ενός από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους ξενοδοχειακούς ομίλους στην Ευρώπη, και δημιουργεί πάνω από 190 νέες θέσεις εργασίας με την υπόσχεση να συμβάλει ουσιαστικά στο τουριστικό προφίλ της πόλης.

Ένα ξενοδοχείο με χαρακτήρα και urban vibe
Δίπλα στην Τσιμισκή και τις τοπικές αγορές, το νέο NYX Hotel Thessaloniki δεν είναι απλώς ένα ακόμα ξενοδοχείο στο χάρτη. Είναι ένας αστικός κόμβος δημιουργικότητας και κοινωνικότητας, που όπως μας ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής κ. Κωνσταντίνος Ιωαννίδης, απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και σε digital nomads, ενσωματώνοντας urban στοιχεία και χρώματα στους χώρους του.

Με 130 σύγχρονα δωμάτια, bar-restaurant, lounge χώρους, γυμναστήριο, αλλά και χώρους ειδικά σχεδιασμένους για επαγγελματικές ή καλλιτεχνικές εκδηλώσεις, απευθύνεται σε όσους θέλουν κάτι πολύ παραπάνω από ένα «καθαρό δωμάτιο με ωραίο πρωινό». Στόχος του, άλλωστε, είναι να παντρέψει πολιτισμό και επιχειρηματικότητα και να συνδέσει τον επισκέπτη με την πόλη και την εποχή, περνώντας το μήνυμα ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί, αλλά και πρέπει να μπει στο επίκεντρο. «Δεν πρόκειται απλώς  για μια νέα άφιξη. Αλλά για το νέο σημείο αναφοράς σε μια Θεσσαλονίκη που αλλάζει. Θέλουμε να προσφέρουμε εμπειρίες με ταυτότητα και ψυχή. Αυτό είναι το μέλλον της φιλοξενίας», δηλώνει η Andrie Kleanthous – Demosthenous, Director of Sales & Marketing της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean.

Ένα brand που εμπνέει
Αν κάτι χαρακτηρίζει το brand NYX Hotels, αυτό είναι η αίσθηση ότι βρίσκεσαι μέσα στην καρδιά της σύγχρονης πόλης: street art, design, μόδα, μουσική, εκθέσεις, πολιτισμός. Δεν είναι τυχαίο πως το NYX Esperia Palace Athens έχει ήδη αποκτήσει το δικό του κοινό, προσελκύοντας πάνω από 100.000 επισκέπτες τον χρόνο, με πληρότητες που ξεπερνούν το 90% στην υψηλή περίοδο και ρυθμούς ανάπτυξης άνω του 8% κάθε χρόνο. Tο ξενοδοχείο της Αθήνας, μάλιστα, έγινε πλατφόρμα σύγχρονης τέχνης κι έχει φιλοξενήσει εκθέσεις, συνεργασίες με καλλιτέχνες, graffiti projects από τον γνωστό Gera1, ενώ έργα από ονόματα όπως η Lauren Tsai και αντικείμενα από επιλεγμένες γκαλερί της Ελλάδας και της Κύπρου συνθέτουν μια αυθεντική εμπειρία διαμονής. Πρόσφατα, εγκαινιάστηκε η συνεργασία με τη Sianti Gallery και φιλοξένησε εκθέσεις της Σοφίας Φωτιάδου και του Θανάση Λάλα, ενώ έπονται παρουσιάσεις έργων των Στάθη Αλεξόπουλου και Peter Regnato.

Η νέα φιλοσοφία στη φιλοξενία
Ο όμιλος Fattal House of Hotels έχει στο DNA του την τέχνη της εμπειρίας: αυθεντικότητα, σύγχρονο design και βαθιά γνώση των νέων αναγκών του ταξιδιώτη. Σήμερα αριθμεί πάνω από 300 ξενοδοχεία σε 21 χώρες, με brands όπως τα Leonardo Hotels, Leonardo Royal, Leonardo Boutique, Leonardo Limited Edition και φυσικά το lifestyle NYX Hotels. Σε Ελλάδα και Κύπρο, η Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean συνεχίζει να επενδύει στρατηγικά, με ήδη 11 ξενοδοχεία (7 στην Κύπρο και 4 στην Ελλάδα) και στόχο να φτάσει τα 15 μέχρι το 2026. Κάθε νέο project έρχεται να αναδείξει τον τόπο, να σεβαστεί την τοπική κουλτούρα, και να αφήσει θετικό αποτύπωμα σε κοινωνία και οικονομία.

Όπως σημειώνει ο CEO Roni Aloni: «Επιδιώκουμε να αναβαθμίζουμε διαρκώς τη φιλοξενία για τη νέα γενιά ταξιδιωτών, εστιάζοντας στην αίσθηση του "ανήκειν”, την άνεση και την αυθεντική εμπειρία. Σε κάθε τόπο που επενδύουμε, σεβόμαστε την ταυτότητά του και προσαρμόζουμε την εμπειρία που προσφέρουμε ώστε να την αναδεικνύει. Αυτό το όραμα αποτυπώνεται στην καινοτομία, τη φαντασία και τον χαρακτήρα που συνοδεύει το όνομα Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean». Γιατί οι πόλεις δεν χρειάζονται ακόμη ένα ξενοδοχείο, αλλά μια εμπειρία, με άνεση, με προσωπικότητα, με αυθεντικότητα. Αυτό είναι το μέλλον της φιλοξενίας.

ΤΖΟΥΛΙΑ ΤΑΣΩΝΗ
[email protected]