Η νέα τάση στο μακιγιάζ χρησιμοποιεί παιδικά κραγιόνια

crayola-2
ΔΕΥΤΕΡΑ, 11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2018

Ήταν θέμα χρόνου να δούμε παιδικά είδη ζωγραφικής να μεταλάσσονται σε προϊόντα ομορφιάς. Είδατε τη συνεργασία του Asos με την Crayola; Σου φτιάχνει η διάθεση και μόνο από τις εικόνες. Της Σάντυς Τσαντάκη.

Φανταστείτε ότι αντί για λευκό χαρτί, θα χρειαστούμε ένα πρόσωπο για καμβά.

Και όλα τα υπόλοιπα, μύτη, στόμα, μάτια, μάγουλα, προσφέρονται για υψηλή ζωγραφική με παλιμπαιδίστικη διάθεση.

Και τώρα που ένα e-shop με τεράστια απήχηση όπως είναι το Asos, λανσάρει μια συλλογή από 58 προϊόντα, η διαφήμιση από στόμα σε στόμα και από γραμματοκιβώτιο σε γραμματοκιβώτιο, είναι μάλλον δεδομένη.

Πρόκειται για ειδικά κραγιόνια για το πρόσωπο, μαζί με μάσκαρα και παλέτες σε διαφορετικές αποχρώσεις, κάτι σαν τις κασετίνες που έχουν τα παιδιά για να βάφονται στις αποκριάτικες γιορτές, με τη διαφορά πως τώρα μπορούν και ενήλικες να βαφτούν, ευτυχώς όχι σαν κλόουν.

Η ιδέα γεννήθηκε για να παίξουμε επιτέλους και να πειραματιστούμε όλες μας με το μακιγιάζ, ακόμη κι αν δεν είναι πάντοτε τέλειο το αποτέλεσμα.

Και υπάρχουν και εύστοχες ονομασίες για κάθε προϊόν, όπως Καρυοθραύστης, έτσι ώστε το παραμύθι να έχει αρχή, μέση και τέλος. Και οι υπεύθυνοι του λανσαρίσματος λένε πως είναι η πρώτη φορά που η ομορφιά όχι μόνο δεν έχει κανόνες, αλλά σχεδόν επιβάλλεται να ζωγραφίσουμε έξω από τις…γραμμές. Για τις ρυτίδες μιλάμε;

ΣΑΝΤΥ ΤΣΑΝΤΑΚΗ
www.sandytsantaki.com