Η Lacoste αντικατέστησε (προσωρινά) τον εμβληματικό κροκόδειλο της για καλό σκοπό

lacoste-rinokeros
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019

Τα «νέα» λογότυπα αντιπροσωπεύουν δέκα είδη άγριων ζώων που απειλούνται με εξαφάνιση.

Ο διαχρονικός πράσινος κροκόδειλος της Lacoste αντικαταστάθηκε προσωρινά από δέκα άγρια ζώα που βρίσκονται αντιμέτωπα με την εξαφάνιση, σε μια ειδική σειρά ενδυμάτων. Τα λευκά μπλουζάκια polo έγιναν γρήγορα ανάρπαστα και η εταιρεία αθλητικών ενδυμάτων κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 328.000 δολάρια για να στηρίξει οικολογικές δράσεις.

Lacoste

Αντί για τον κροκόδειλο, το λογότυπο στα μπλουζάκια ήταν χελώνες, φώκιες, ρινόκεροι, γίββωνες και τίγρεις, μεταξύ άλλων. Το κάθε σχέδιο παράχθηκε σε περιορισμένο αριθμό που αντιστοιχεί στον πληθυσμό του κάθε είδους που ζουν. Για παράδειγμα, επιστήμονες εκτιμούν πως υπάρχουν πως έχουν απομείνει μόλις 350 τίγρεις της Σουμάτρα, οπότε η Lacoste έβγαλε συνολικά 350 μπλουζάκια με το σχετικό λογότυπο.

Lacoste

Συνολικά διατέθηκαν 1.775 μπλούζες polo προς 185 δολάρια η κάθε μια και όλα τα έσοδα θα στηρίξουν την Διεθνή Ένωση Προστασίας της Φύσης (IUCN). Η διεθνής οργάνωση που ιδρύθηκε στην Γαλλία έχει ενεργό ρόλο στις προσπάθειες προστασίας της φύσης, ενώ εκδίδει και τον λεγόμενο «Κόκκινο κατάλογο» των απειλούμενων ειδών του κόσμου.

Δείτε το διαφημιστικό σποτ της Lacoste