Αυτά είναι τα No1 αρώματα σε όλο τον κόσμο

aroma-gunaika
ΠΕΜΠΤΗ, 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019

Ανήκει το δικό σας ανάμεσά τους;

Το άρωμα είναι μια προσωπική υπόθεση. Ωστόσο, όσο κάτι φοριέται περισσότερο από όλο και περισσότερους, κάτι σημαίνει. Αν λοιπόν επιθυμείτε μια σπουδαία αλλαγή στον τρόπο που θέλετε να προβάλλετε την αρωματική αύρα σας προς τα έξω, δείτε ποια είναι τα ευωδιαστά μπουκάλια που κατάφεραν να γίνουν αντικείμενο του πόθου από όλες τις γυναίκες του πλανήτη, αυτή τη χρονιά (σύμφωνα με τα αποτελέσματα των FiFi Awards, που διοργανώνει το Fragrance Foundation -ο επίσημος φορέας της βιομηχανίας αρωματοποιίας διεθνώς).

Μεγάλη Βρετανία: Ενώ την προηγούμενη χρονιά κυριάρχησαν τα γλυκά και εσπεριδοειδή florals, όπως το Chanel Coco Mademoiselle, φέτος τα αρώματα unisex πήραν την πρωτιά. Μια πρόσφατη δημοσκόπηση έδειξε ότι το 55% των Βρετανίδων προτιμούν να φορούν πιο ξυλώδη και πιο αρωματισμένα μυρωδικά, με το άρωμα Tom Ford Black Orchid να είναι στην κορυφή των πωλήσεων και τον Jo Malone -στην πλήρη γκάμα του- να είναι πολύ κοντά.

Η.Π.Α.: Οι ήπιες floral ευωδιές σαν το Coco Mademoiselle και το Viktor & Rolf Flowerbomb βρίσκονται στην κορυφή σύμφωνα με τις πωλήσεις της Sephora, ωστόσο, το ξυλώδες Byredo Mojave Ghost και το ελαφρώς καρυκευμένο Le Labo Santal EuroMonitor, γέμισαν πολλά ντουλαπάκια Αμερικανίδων.

 Αυστραλία: Όπως αναφέρει το Fragrance Foundation, στην ήπειρο-νησί, το ενδιαφέρον για unisex αρώματα ήταν μηδαμινό. Σταθερή αξία αποτελούν τα κλασικά Chanel Coco Mademoiselle και Calvin Klein Euphoria, με το Gypsy Water της Byredo και το Portrait of a Lady του Frederic Malle (και τα δυο, με ζεστά, ξυλώδη και απολαυστικά καρυκεύματα) να ακολουθούν ασθμαίνοντας.

Ιταλία: Τα FiFi Awards απέδειξαν ότι οι Ιταλίδες εκτιμούν ιδιαίτερα τα αρώματα με λουλουδάτες νότες αλλά και τα εξειδικευμένα αρώματα, που αποπνέουν καλλιτεχνία και υψηλή αισθητική. Γι’ αυτό και δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι οίκοι Chanel, Christian Dior και Dolce & Gabbana συνεχίζουν να κυριαρχούν στον πίνακα βαθμολογίας εδώ και χρόνια. Αλλά σε μια τάση που φαίνεται να κατακτά την υδρόγειο -ξεκινώντας από τη Μεσόγειο-, οι Ιταλίδες φαίνεται να προσεγγίζουν και για πιο unisex αρώματα. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, αυξημένες πωλήσεις δείχνουν τα αρώματα Calvin Klein CK2 και Eau d'Hermés.

Iαπωνία: Η ιαπωνική παράδοση θεωρεί κάπως προσβλητικό να φορά κάποια γυναίκα υπερβολικά δυνατά αρώματα, που σημαίνει ότι όσο πιο light, floral και εσπεριδοειδής είναι η βάση ενός αρώματος τόσο πιο ευπώλητη είναι -μαντέψτε: Chanel Coco Mademoiselle και Chance και No5. Φυσικά, το Fig Tea Eau de Toilette της Γαλλίδας αρωματοποιού Patricia de Nikolai, σπάει ταμεία.

Γαλλία: Εκεί όπου η κυριαρχία της Chanel (Coco Mademoiselle), της Lancôme (La Vie Est Belle) και του Christian Dior (J'Adore) δείχνουν να ξεπερνούν την πραγματικότητα, δυο νέα unisex αρώματα, το Atelier Cologne Bois Blonds και το Ex Nihilo Cologne 352, πιάνουν πωλήσεις που ξεπερνούν τη φαντασία.

THE BEAUTY TEAM