Η ιστορία και το μέλλον του fond de teint

gunaika-omorfia-derma
ΠΕΜΠΤΗ, 03 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2020

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του θεμέλιου της ομορφιάς, του προϊόντος που όρισε, ορίζει και θα ορίζει την έννοια αψεγάδιαστη επιδερμίδα.

Το προϊόν που αποτελεί τον θεμέλιο λίθο ενός άψογου μακιγιάζ (όπως και αν θέλετε να το ονομάζετε -fond de teint, foundation, βάση ή θεμέλιο μακιγιάζ αλλά και σκέτο makeup-), έχει μια ιστορία η οποία εξακολουθεί να γράφεται με εντυπωσιακό τρόπο, και σύμφωνα με τους ειδικούς, στα προσεχή χρόνια ετοιμάζεται για καινούργιες λαμπρές σελίδες στην εξέλιξη της τέχνης του μακιγιάζ και της κάλυψης του προσώπου με ένα «δεύτερο δέρμα».
Διαβάστε παρακάτω το πριν, το τώρα και το μετά ενός από τα πιο αγαπημένα προϊόντα ομορφιάς που καμιά γυναίκα δεν μπορεί να αντισταθεί στη χρήση του.

Χθες: Το πρώτο σύγχρονο foundation, που δημιουργήθηκε από τον Πολωνό φαρμακοποιό Maksymilian Faktorowicz (Max Factor) το 1935, καθορίστηκε από την πολύ σκληρή υφή του η οποία θύμιζε λεία κρούστα τηγανίτας. Περίπου επτά δεκαετίες μετά, οι φόρμουλες άρχισαν να μοιάζουν (και να νιώθουν) λιγότερο σαν pan-cake και περισσότερο σαν δέρμα, χάρη στην προσθήκη νέων επικαλυμμένων χρωστικών και ευέλικτων υλικών που έμοιαζαν με πολύ λεπτό φιλμ. Λίγα χρόνια αργότερα το fond de teint ξέφυγε από τις μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού αποχρώσεις του (κάτι που μέχρι τότε μεταμόρφωνε με πολύ κραυγαλέο -έως και άκομψο- τρόπο την εικόνα μιας γυναίκας που ήταν είτε λίγο πιο μελαχρινή είτε λίγο περισσότερο λευκής) και σχεδιάστηκαν καινοτόμοι συνδυασμοί με βαθμονομημένες αναλογίες, οι οποίες μπορούσαν να μιμηθούν όλο και περισσότερους φυσικούς τόνους δέρματος.  

Σήμερα: Οι σειρές βάσης μακιγιάζ αρχίζουν τελικά να αντικατοπτρίζουν ένα πλήρες φάσμα των τόνων δέρματος, ενώ το 2008, μια χρωστική-κλειδί δίνει βαθύτερες αποχρώσεις και τόνους χωρίς να θυσιάζει την υφή: είναι το ultramarine blue, μια «μαγική» χρωστική η οποία βοηθά τις βαθύτερες αποχρώσεις να περιορίζουν την υπερμελάγχρωση και τις ανοιχτούς τύπους δέρματος να ηρεμούν από την ερυθρότητα. Πλέον, κυκλοφορούν μάρκες foundation με 50 και πλέον αποχρώσεις με ένα μοναδικό σύνολο συστατικών που ανταποκρίνεται στις ανάγκες κάθε τύπου, χρώματος και υφής επιδερμίδας, για αψεγάδιαστο αποτέλεσμα χωρίς την αίσθηση «μάσκας». 

Αύριο: Η επιλογή του κατάλληλου fond de teint θα γίνεται με πολύπλοκους αλγορίθμους, απλά ανεβάζοντας μια εικόνα του προσώπου σας στην οθόνη του κινητού. Ήδη, μάρκες όπως η Lancôme και η BareMinerals συνδυάζουν προσαρμοσμένες βάσεις μακιγιάζ χρησιμοποιώντας δερματικές σαρώσεις και τροφοδοτώντας τα αποτελέσματα μέσω αλγορίθμων που ταιριάζουν με τα χρώματα του makeup. Και είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι όλο και περισσότερες εταιρείες θα αρχίσουν να δημιουργούν εξατομικευμένες αποχρώσεις που θα ικανοποιούν απόλυτα τις ανάγκες του δέρματός σας, ακόμη και ανάλογα με την κάθε εποχή του χρόνου. Θα εστιάσουν επίσης σε όλο και μεγαλύτερες ηλικίες καταναλωτριών, μιας και σε παγκόσμιο επίπεδο ο αριθμός των ατόμων ηλικίας 65 ετών και άνω αυξάνεται περίπου στο διπλάσιο του συνολικού πληθυσμού.

THE BEAUTY TEAM