Πώς να παραγγείλετε υγιεινά; Ο ειδικός απαντά

pitsa
ΤΕΤΑΡΤΗ, 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020

Ο Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Γιώργος Μίλεσης, μας δίνει μερικά tips για την επόμενή μας παραγγελία απ’ έξω, ώστε να απολαύσουμε το φαγητό μας χωρίς… παρελκόμενα.

Έστω ότι δεν έχετε χρόνο να μαγειρέψετε κάτι ή έρχονται απρόσμενα καλεσμένοι και δεν έχετε κάτι να τους προσφέρετε. Η εύκολη λύση είναι το ντελίβερι. Τι μπορείτε, λοιπόν, να παραγγείλετε χωρίς να το μετανιώνετε την επόμενη μέρα, αλλά ταυτόχρονα να το απολαύσετε, μόνοι σας ή με παρέα, και να επιβαρυνθείτε όσο το δυνατόν λιγότερο;

Ο ειδικός προτείνει:

Πίτσα: αν δεν έχει πολλά αλλαντικά και κρέμα γάλακτος, συνιστά ουσιαστικά ένα… τοστ με σάλτσα. Όσο περισσότερα λαχανικά, τόσο το καλύτερο.

Ζυμαρικά: αποτελούν επίσης μια καλή επιλογή, εφόσον δεν έχουν κρέμα γάλακτος ή πέστο, η οποία είναι θερμιδογόνος. Προτιμήστε, επίσης, τα ζυμαρικά σας να είναι ολικής άλεσης.

Σουβλάκι: από τις πιο δημοφιλείς παραγγελίες, ένα τυλιχτό σουβλάκι αντί για μερικά καλαμάκια μπορεί να είναι μια καλή επιλογή για να αποφύγετε τη μεγάλη κατανάλωση κρέατος, αρκεί να έχει αλάδωτη πίτα και να μην περιέχει σος ή μαγιονέζα.

Σούσι: οι πιο εκλεπτυσμένοι που αγαπάτε το ψάρι, μπορείτε να παραγγείλετε σούσι, το οποίο περιέχει λαχανικά, ρύζι και ψάρι, συνιστώντας μια ελαφριά επιλογή φαγητού.

Μην παραλείψετε να συνοδέψετε όλα τα παραπάνω με μια ελαφριά σαλάτα, ώστε να δημιουργήσετε ένα πλήρες γεύμα, πλούσιο σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνη, υδατάνθρακα.

Κι όσο για το βάρος σας; Ο ειδικός καθησυχάζει, λέγοντας πώς αν δεν παραγγέλνετε συχνά, τα κιλά σας δεν πρόκειται να επηρεαστούν και τόσο.

Γιώργος Μίλεσης MSc Κλινικός Διαιτολόγος
george@milessis.gr
www.milessis.gr 
FB page: milessisgeorge