Η επιρροή της ιαπωνικής ομορφιάς στα super models της Δύσης

pos-i-iaponiki-omorfia-epireazei-tin-eikona-ton-pio-epidrastikon-super-models-tis-dusis-iaponiki-omorfia-epireazei-tin-eikona-ton-pio-epidrastikon-super-models-tis-dusis
ΠΕΜΠΤΗ, 11 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021

Η Hunter Schafer πρεσβεύει την τάση που θα μεταμορφώσει την βιομηχανία της ομορφιάς του μέλλοντος -made in Japan.

Στα 21 της χρόνια, η Αμερικανίδα Hunter Schafer αποτελεί ένα πρότυπο ομορφιάς για εκατομμύρια νέες γυναίκες σε όλο τον κόσμο, τόσο λόγω του γεγονότος ότι είναι ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα top models στις διεθνείς πασαρέλες, αλλά και χάρη στο ρόλο της στην «επική» τηλεοπτική σειρά Euphoria. Ταυτόχρονα, η Schafer, αποτελεί μια εμβληματική περσόνα για την LGBTQ κοινότητα, με την ίδια να τονίζει σε συνεντεύξεις της ότι δεν βάζει ταμπέλες στην σεξουαλικότητά της. «Το λιγότερο που θα με χαρακτηρίσετε, είναι λεσβία. Αλλά αυτή η “ιδιότητα” υπονοεί και μια τεράστια αγάπη για το γυναικείο φύλο, κυρίως όσον αφορά στα δικαιώματά τους για ίση μεταχείριση, όσο και για την σεξουαλική κακοποίηση που βιώνουν» έχει πει η ίδια, όντας ενεργό μέλος στο κίνημα #Me Too.

Είναι άραγε αυτός ο λόγος, που η ιαπωνική εταιρεία καλλυντικών Shiseido την επέλεξε ως επίσημη παγκόσμια πρέσβειρά της για το 2021; Η ίδια έχει την εξήγηση: «Όλη η διαδικασία ξεκίνησε κατά τη διάρκεια της φωτογράφησής μου για το εξώφυλλο του περιοδικού Allure τον Σεπτέμβριο του 2020. Εκεί, ένιωσα ότι όλα αλλάζουν μέσα μου, οδηγώντας με στην βαθύτερη ενέργεια που χαρίζει η σειρά μακιγιάζ της Shiseido: τίποτε περιττό και ταυτόχρονα τόσο πολυτελές, ατόφιο και λαμπερό». 

Μετά από εκείνη τη φωτογράφηση, το μοντέλο με την αλλόκοτη ομορφιά, το οποίο αποτελεί ταυτόχρονα παγκόσμιο είδωλο της Generation-Z, ήρθε σε συμφωνία με μια από τις παλαιότερες εταιρείες καλλυντικών στον κόσμο -την ιαπωνική Shiseido-, καθώς τα πρότυπα ομορφιάς και των δυο έδειχναν να ταιριάζουν απόλυτα. 
«Η φιλοσοφία της Shiseido είναι παράλληλη με την τέχνη, και αυτό ήταν κάτι μου με προσέλκυσε αμέσως στην παλέτα της», λέει η Schafer στο λογαριασμό της στο Instagram. «Άρχισα αμέσως να αντιλαμβάνομαι πώς η εφαρμογή του μακιγιάζ της μάρκας σε διαφορετικά μέρη στο πρόσωπό μου μπορεί να αλλάξει το σχήμα του, λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη της επιδερμίδας μου να ακτινοβολήσει από υγεία και πρωτόγνωρη φρεσκάδα χωρίς να αλλοιώνει ή να καλύπτει τις φυσικές εκφράσεις μου. Και αυτό είναι μια σπουδαία τέχνη».   

Μέσα από τη συνεργασία της με τη Shiseido, η Schafer έμαθε ότι οι γυναίκες στην Ιαπωνία είχαν από την αρχαιότητα μία συγκεκριμένη κουλτούρα ομορφιάς, την οποία διατηρούν αναλλοίωτη ακόμη και σήμερα,  εξακολουθώντας να αποστασιοποιούνται από τη γρήγορη και βιαστική περιποίηση, παρά το γεγονός ότι ζουν σε μια πιο σύγχρονη εποχή. «Η τάση J-Beauty ξεπερνά την απλή ρουτίνα περιποίησης επιδερμίδας, θεωρώντας την  ομορφιά ως τελετουργία, με βασικό εστιασμό στην υγεία της επιδερμίδας συνδυαστικά με τη σταθερότητα και τη συνέπεια των προϊόντων, τα οποία εναρμονίζουν την πρωτοποριακή τεχνολογία με τις βαθιές ρίζες στις ιαπωνικές παραδόσεις», λέει η Schafer. «Και αυτή η αόρατη ασπίδα ομορφιάς και υγείας της επιδερμίδας, δημιουργεί για κάθε γυναίκα ένα πρωτόγνωρο αίσθημα ασφάλειας, την ίδια στιγμή που η εικόνα της μοιάζει σα να μη φορά μακιγιάζ». 

THE BEAUTY TEAM