Η ιστορία πίσω από την πιο δημοφιλή YouTuber ομορφιάς για το 2021

i-istoria-piso-apo-tin-pio-dimofili-youtuber-omorfias-gia-to-2021
ΤΡΙΤΗ, 23 ΜΑΡΤΙΟΥ 2021

Πώς η Laura Lee κατάφερε να γίνει η μια ζάμπλουτη beauty influencer μέσα στην πανδημία.

Μια γρήγορη αναζήτηση στο διαδίκτυο για τις YouTubers που έχουν αναγάγει την ομορφιά σε ...επιστήμη -γεμίζοντας τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς με εκατομμύρια δολάρια ή ευρώ κάθε μήνα (!)-, θα σας οδηγήσει σε ονόματα όπως Tati Westbrook, Nikki de Jager και Jeffree Star. Αυτές οι τρεις «γκουρού» της online ομορφιάς κατατάσσονται ως οι καλύτεροι σύμβουλοι περιποίησης της επιδερμίδας και των μαλλιών σας για το 2020, σύμφωνα με τις λίστες του Ranker -τον παγκόσμιο ιστότοπο δημοσκοπήσεων.

Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της καραντίνας του 2021, ένα όνομα έδειξε να ασκεί την μεγαλύτερη επιρροή στην παγκόσμια κοινότητα της διαδικτυακής ομορφιάς, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία (4,5m ακόλουθους στο κανάλι της στο YouTube και σχεδόν 2m followers στο Instagram): το όνομά της είναι Laura Lee.

Σύμφωνα με την Vogue, 15% των γυναικών που επιλέγουν τις  συμβουλές της Laura Lee μέσα από το δίκτυό της έχουν δει θεαματικά αποτελέσματα στην εικόνα τους, ενώ για το 26% των beauty editors και beauty bloggers παγκοσμίως, η Laura Lee αποτελεί την βασική τους πηγή για συμβουλές αυθεντικής ομορφιάς. Πώς η 32χρονη Laura Lee κατάφερε ένα τέτοιο επίτευγμα, μέσα σε μια χρονιά; 

Ξεπερνώντας μια σειρά καταγγελιών που την κατηγορούσαν για ρατσιστικά σχόλια στο Tweeter το 2018, η Lee βγήκε στην αντεπίθεση το 2020, υποστηριζόμενη από κορυφαίες μάρκες ομορφιάς σαν τις TooFaced, Violet Voss, Mac και Benefit Cosmetics, από τις οποίες όχι μόνο κατάφερε να πλουτίσει σε μια νύχτα, αλλά την οδήγησε να επενδύσει σε μια νέα σειρά προϊόντων μακιγιάζ δικής της έμπνευσης -SheGlam-, καθιστώντας την ως τη νεότερη εκατομμυριούχο όλων των εποχών από κέρδη που απέκτησε σε έναν χρόνο μέσα από το YouTube «χάρη στο πρωτοποριακό και καλά ψαγμένο υλικό που αναρτά σχετικά με τις τάσεις μακιγιάζ, περιποίησης του δέρματος ή των μαλλιών, καλύπτοντας τις απαιτήσεις των καταναλωτών, που ανήκουν στις Generation Y και Ζ», διαβάζουμε στη Vogue, «δημιουργώντας έναν όλο και μεγαλύτερο “στρατό” πιστών -αλλά και καλά ενημερωμένων- καταναλωτριών, διαμορφώνοντας εκ θεμελίων την παγκόσμια βιομηχανία προϊόντων ομορφιάς».

THE BEAUTY TEAM