Η (οικολογική) αλήθεια για την κολεξιόν καλλυντικών της Zara

i-oikologiki-alitheia-gia-tin-koleksion-kalluntikon-tis-zara
ΤΕΤΑΡΤΗ, 25 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2021

Τώρα μπορείτε να κάνετε ένα θεαματικό make over της εικόνας σας από την κορυφή μέχρι τα νύχια, χωρίς να κοστίζει ακριβά -για σας και τον πλανήτη!

Η δημοφιλέστερη εμπορική εταιρεία ένδυσης στον κόσμο έκανε μια εντυπωσιακή είσοδο στη βιομηχανία ομορφιάς νωρίτερα φέτος κυκλοφορώντας αποκλειστικά στα καταστήματά της μια επιλεγμένη συλλογή φθινοπωρινών αρωμάτων (Zara Rain) από την Βρετανίδα αρωματοποιό Jo Malone, αλλά και για πρώτη φορά στην ιστορία  της, δημιούργησε μια εκτεταμένη σειρά μακιγιάζ με την ονομασία Zara Beauty: κραγιόν, πούδρες μακιγιάζ, ένα εκπληκτικό σετ από μπρονζέρ, highlighter και ρουζ, σκιές ματιών, όπως και βερνίκια νυχιών –όλα σε μινιναλιστικές συσκευασίες, σχεδιασμένες από τον διάσημο Γάλλο art director Fabien Baron. 

«Φιλοδοξία μας ήταν να δημιουργήσουμε μια πραγματικά ολοκληρωμένη συλλογή που κάθε γυναίκα, ανεξαρτήτως χρώματος δέρματος, φύλου, ηλικίας ή προσωπικού στυλ, θα ήθελε να χρησιμοποιήσει και μάλιστα χωρίς να πρέπει να το πληρώσει ακριβά», δήλωσε στο Vanity Fair η Eva Lopez-Lopez, επικεφαλής της Zara Beauty, προσθέτοντας ότι νιώθει αληθινά ευτυχής που συνεργάστηκε με την διεθνούς φήμης Βρετανίδα makeup artist  Diane Kendal. 

«Η Zara έχει την δυνατότητα να απευθύνεται σε ένα τεράστιο και ποικίλο κοινό παγκοσμίως και το μόνο που ήθελα ήταν να φέρω το ίδιο μεγάλο όραμα στην είσοδο αυτής της κολοσσιαίας αλυσίδας ένδυσης στον κόσμο των καλλυντικών, δημιουργώντας μια συλλογή που είναι λιτή, καθαρή, μοντέρνα και προσιτή, μα πάνω απ’ όλα, εξαιρετικά συνειδητοποιημένη. Και το καταφέραμε αυτό από κοινού με την Eva, δημιουργώντας συσκευασίες που μπορούν να ξαναγεμίσουν –αντί να τις πετάμε στα σκουπίδια και να μολύνουμε τον πλανήτη. Είμαι πραγματικά περήφανη για αυτό και μόνο το λόγο», είπε η Kendal στο InStyle.

Φέρνοντας τη μακρά εμπειρία και τεχνογνωσία της η επιδραστική καλλιτέχνης μακιγιάζ, η οποία έπαιξε κεντρικό ρόλο στη δημιουργία εβδομάδων μόδας, εξωφύλλων περιοδικών και διαφημίσεων στη βιομηχανία ομορφιάς από τη δεκαετία του 1980, δημιούργησε επίσης και μια πολύ ιδιαίτερη καμπάνια με τη βοήθεια 9 διαφορετικών φωτογράφων και το σλόγκαν: «There is no beauty, only beauties». 

THE BEAUTY TEAM