Η τέλεια τροφή που βοηθά στην κοιλιά-σανίδα

kinoa-salata
ΤΡΙΤΗ, 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2021

Μήπως φέτος το καλοκαίρι διαπιστώσατε ότι δεν αρκεί η υγιεινή διατροφή μερικές βδομάδες πριν τις διακοπές για να σας χαρίσει όμορφη κοιλιά «πλάκα»; Ξεκινήστε από νωρίς, σήμερα κιόλας, με ισορροπημένη διατροφή και άσκηση, βάζοντας την κινόα καθημερινά στο πιάτο.

Η κοιλιά-σανίδα χρειάζεται υγιεινή διατροφή, πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, με σωστή επιλογή τροφών χωρίς πολλά κορεσμένα και τρανς λιπαρά και ζάχαρη, μέτρο και φυσικά άσκηση. Χρειάζεται εντατική προσπάθεια όλη τη χρονιά, στο πλαίσιο μιας υγιεινής διατροφής και άσκησης, η οποία θα κάνει σιγά-σιγά την κοιλιά σας να «μαζεύεται» και να σχηματίζεται. Αν εφαρμόσετε, λοιπόν, τα παραπάνω, θυμηθείτε ότι σε ένα τέτοιο πλαίσιο, η κινόα μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο.

Ανήκει στα αρχαία σιτηρά, περιέχει περισσότερη πρωτεΐνη από οποιοδήποτε άλλο δημητριακό (11 γραμμάρια) και 5 γραμμάρια φυτικών ινών σε μισό φλιτζάνι, συμβάλλοντας στη βελτίωση της κοιλιάς. Μην ξεχνάτε ότι οι φυτικές ίνες είναι το Α και το Ω για καλή εντερική υγεία, για έλεγχο της όρεξης, έλεγχο θερμίδων και… ξεφούσκωμα από τα λιπαρά.

Μαγειρέψτε τη σε δοσολογία παρόμοια με αυτή του ρυζιού (για κάθε φλιτζάνι κινόα χρησιμοποιήστε 2 φλιτζάνια νερό) και βάλτε τη στη διατροφή σας. Φροντίστε μόνο να την ξεπλένετε και να την στραγγίζετε καλά πριν το μαγείρεμα, γιατί αλλιώς θα έχει έντονα πικρή γεύση. Καταναλώνετε τουλάχιστον μισό φλιτζάνι καθημερινά για να έχετε και έξτρα οφέλη, αφού σύμφωνα με έρευνες η καθημερινή κατανάλωσή της συμβάλλει και σε μείωση του κινδύνου πρόωρου θανάτου από καρκίνο, καρδιαγγειακές παθήσεις, διαβήτη και άλλες χρόνιες ασθένειες κατά 17%.