Φτιάξτε το τέλειο πρωινό ενέργειας με υπογραφή ειδικού

giaourti-bromi-bromi-murtilla-blueberries
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2021

Όταν ξεκινάμε την ημέρα μας, αυτό που αναζητάμε είναι ενέργεια για να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις που ξεκινούν από τη στιγμή που θα σηκωθούμε από το κρεβάτι μας. Πώς θα το πετύχουμε; Η Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Νάντια Δεληγιάννη, μας προτείνει το ιδανικό πρωινό.

Τα μύρτιλα ή αλλιώς blueberries είναι γνωστά για την υψηλή θρεπτική τους αξία καθώς αποτελούν μια πλούσια πηγή βιταμινών C, D, καλίου και σιδήρου, ενώ ταυτόχρονα είναι πολύ γνωστά για την υψηλή τους περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά φυτοχημικά και για τη συμβολή τους στην υγεία. Μαζί με την «ταπεινή» σταφίδα αποτελούν γερό δίδυμο όσον αφορά τα θρεπτικά τους συστατικά. Η σταφίδα περιέχει πληθώρα θρεπτικών συστατικών και αντιοξειδωτικών όπως είναι οι κατεχίνες, ενώ είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, σίδηρο, φώσφορο και ασβέστιο, αποτελώντας μια πολύ θρεπτική λύση.

Η βρώμη από την άλλη, γνωρίζουμε όλοι ότι αποτελεί μια τροφή φάρμακο. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και κυρίως σε β-γλυκάνη. Η β-γλυκάνη είναι μια κατηγορία διαλυτής φυτικής ίνας η οποία έχει την ιδιότητα να μειώνει την ολική και LDL χοληστερόλη. Επίσης είναι άριστη πηγή υδατανθράκων, βιταμίνης Β5 και μαγνησίου.

Όλα αυτά λοιπόν τα αντιοξειδωτικά συνδυασμένα με την υπέροχη βρώμη αποτελούν το καλύτερο, ενεργειακό–αντιοξειδωτικό–θρεπτικό πρωινό και μπορεί να σας κρατήσει χορτάτους μέχρι να έρθει η ώρα για το επόμενο σνακ.

Υλικά για 1 μερίδα

  • 1 κεσεδάκι γιαούρτι πρόβειο
  • 1 κουταλιά της σούπας βρώμη και 1 κουταλιά της σούπας δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης
  • 1 κουταλιά της σούπας μύρτιλα
  • 1 κουταλάκι σταφίδες
  • 1 κουταλάκι ξηρούς καρπούς τριμμένους

Εκτέλεση
Ρίχνετε τη βρώμη, τα δημητριακά και τα ξερά φρούτα σε ένα μπολ. Ανακατεύετε με το γιαούρτι και αφήνετε το μείγμα σε θερμοκρασία δωματίου για να δέσουν τα υλικά μεταξύ τους. Πασπαλίζετε με λίγους τριμμένους ξηρούς καρπούς και απολαμβάνετε!

Νάντια Δεληγιάννη
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
www.diatrofi.gr