Εσείς έχετε κάνει δερματολογικό έλεγχο;

melanoma-elia-derma-elegxos
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 02 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023

Οι δερματολογικοί έλεγχοι της La Roche-Posay συνεχίζονται με στόχο να ξεπεράσουν τους 1000 (δωρεάν) μέσα στο 2023 και να σας θυμίσουν να ελέγξετε κι εσείς τους σπίλους σας.

Με το καλοκαίρι μπροστά μας και την έκθεση στον ήλιο να μεγαλώνει, ο δερματολογικός έλεγχος γίνεται επιτακτική ανάγκη. Γι' αυτό και η La Roche-Posay, μένοντας πιστή στην αποστολή της να φροντίζει το δέρμα και να αλλάζει τις ζωές των ανθρώπων και πάντα σε συνεργασία με δερματολόγους, ενώνει για ακόμη μια χρονιά τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Εθελοντών κατά του Καρκίνου ΑγκαλιάΖΩ, υποστηρίζοντας τις δράσεις και την εκστρατεία πρόληψης κατά του καρκίνου του δέρματος.

Στο πλαίσιο της δράσης της La Roche-Posay για την ενημέρωση και πρόληψη του καρκίνου του δέρματος, την Τρίτη 16 Μαΐου στα κεντρικά γραφεία της L’OREAL HELLAS στην Αθήνα, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 80 δερματολογικοί έλεγχοι σε δημοσιογράφους και content creators. Στόχος ήταν ο δωρεάν έλεγχος σπίλων αλλά και η ενημέρωση του κοινού για τη σημασία της πρόληψης.

Φυσικά, οι δερματολογικοί έλεγχοι θα συνεχιστούν και μέσα στον Ιούνιο, καθώς θα πραγματοποιηθούν τουλάχιστον 100 δωρεάν δερματολογικοί έλεγχοι σε όλο το προσωπικό της L’OREAL που επιθυμεί να εξεταστεί.

Όπως και κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, στο επίκεντρο της συνεργασίας ανάμεσα στη La Roche-Posay και το ΑγκαλιάΖω, βρίσκονται οι πάνω από 1000 δερματολογικοί έλεγχοι που θα πραγματοποιηθούν σε 8 ακριτικά νησιά της Ελλάδας (Πάτμος, Λειψοί, Αρκιοί, Νίσυρος, Τήλος, Χάλκη, Σίκινος, Φολέγανδρος) υπό την αιγίδα της ΕΔΑΕ. Στόχος όλων, η παροχή δερματολογικών ελέγχων και η ενημέρωση των ανθρώπων που δεν έχουν εύκολα πρόσβαση σε δερματολόγους, ενώ εκτίθενται καθημερινά στον ήλιο (ψαράδες, αγρότες κλπ).

Εσείς έχετε εξεταστεί;
Ο καρκίνος του δέρματος είναι ένα είδος καρκίνου που σε περισσότερο από το 90% των περιπτώσεων προκαλείται από την έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία του ήλιου. 

Σύμφωνα με έρευνα της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Δερματολογίας και Αφροδισιολογίας (EADV), το 1,71% του ενήλικου γενικού πληθυσμού στην Ευρώπη ή περίπου 7,3 εκατομμύρια Ευρωπαίοι εκτιμάται ότι έχουν κάποιον καρκίνο του δέρματος.

Μελέτη σε σχεδόν 45.000 ενήλικες σε 27 χώρες (Burden of Skin Disease), έδειξε ότι σχεδόν μία στις τέσσερις επισκέψεις σε δερματολόγο γίνονται για τον έλεγχο ύποπτης ελιάς ή σημαδιού, με το 0,6% να διαγιγνώσκεται με μελάνωμα, την πιο θανατηφόρα μορφή καρκίνου του δέρματος.

Άλλα (λιγότερο επιθετικά) δερματικά καρκινώματα αναμένεται να αυξηθούν κατά τουλάχιστον 40% έως το 2040.

Μήπως είναι μια καλή στιγμή να ελέγξετε κι εσείς το δέρμα σας;

Η δράση της La Roche-Posay
To Ιαματικό Κέντρο La Roche-Posay, πρωτοπορεί στη φροντίδα ασθενών που λαμβάνουν θεραπεία για τον καρκίνο. Άνοιξε το 1904 και βρίσκεται στο κέντρο της Γαλλίας. Σήμερα, είναι το No 1 Δερματολογικό Ιαματικό Κέντρο στην Ευρώπη και υποδέχεται ετησίως περίπου 8.000 ασθενείς από όλο τον κόσμο. Από το 2009 άνοιξε τις πύλες του και σε ογκολογικούς ασθενείς, προσφέροντας ανακουφιστικές θεραπείες που αποκαθιστούν την άνεση και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων με καρκίνο. Μελέτες αυτές έδειξαν ότι το 82%-98% αυτών των ασθενών είχαν σημειώσει σημαντική βελτίωση μέχρι το τέλος των ιαματικών θεραπειών.

Η La Roche-Posay συγκέντρωσε μια Ευρωπαική ομάδα εργασίας αποτελούμενη από δερματολόγους και ογκολόγους, οι οποίοι ειδικεύονται στα δερματολογικά προβλήματα που σχετίζονται με τις θεραπείες για τον καρκίνο του δέρματος. Αυτή η ομάδα εργασίας, γνωστή ως ESKIMO - European SKIn Management in Oncology, έχει αναλύσει και εντοπίσει τις διάφορες ανεπιθύμητες ενέργειες των θεραπειών και στόχος της είναι να παρέχει συστάσεις σχετικά με τα κατάλληλη φροντίδα του δέρματος των ασθενών με καρκίνο.

Στην Ελλάδα
Πιστοί στο όραμα μας, “Κανένας μόνος του ενάντια στον καρκίνο!” Συνεχίζουμε να ενισχύουμε για πέμπτη συνεχή χρονιά το έργο του ομίλου «ΑγκαλιάΖΩ» και είμαστε δίπλα σε ακόμα περισσότερους ανθρώπους μέσω στοχευμένων ενεργειών που θα τους βοηθήσουν να βγουν νικητές σε αυτή τη δύσκολη μάχη: Webinars ενημέρωσης ασθενών, νοσηλευτικού προσωπικού & συγγενών, Δράσεις ενημέρωσης φροντίδας και ομορφιάς  (περιποίηση και make-up). Διάθεση πάνω από 7500 προϊόντων & εντύπων στους ασθενείς.