Εσείς τρώτε ενταμάμε;

entamame
ΤΕΤΑΡΤΗ, 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021

Αν σας φαίνονται… κινέζικα, δεν έχετε πέσει έξω. Πρόκειται για φασόλια σόγιας που αποτελούν σήμα κατατεθέν στην κουζίνα της Ανατολικής Ασίας και παρουσιάζουν πολλαπλά οφέλη στην υγεία.

Για όσους δεν τα γνωρίζουν, τα ενταμάμε είναι τα άγουρα φασόλια σόγιας, θυμίζοντας στην όψη τα κλασικά πράσινα φασολάκια, τα οποία συνήθως μαγειρεύονται στον ατμό και σερβίρονται με θαλασσινό αλάτι.

Είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, αποτελώντας ιδανική τροφή ειδικά για όσους δεν καταναλώνουν ζωικά, με την περιεκτικότητά τους να φτάνει σχεδόν τα 17 γραμμάρια ανά φλιτζάνι. Ταυτόχρονα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, που σημαίνει ότι είναι ευεργετικά για το πεπτικό ,την υγεία του εντέρου, δρουν κατά της δυσκοιλιότητας και ταυτόχρονα μας κρατούν χορτάτους για περισσότερη ώρα, αποτρέποντας το τσιμπολόγημα και συμβάλλοντας στη διατήρηση της σιλουέτας μας.

Οι έρευνες δείχνουν ότι η πρωτεΐνη της σόγιας και το αντιοξειδωτικό ισοφλαβόνη μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα της ολικής και της κακής χοληστερόλης, ευεργετώντας την υγεία της καρδιάς, ενώ τα ωμέγα-3 ωφελούν και πάλι όσον αφορά τη χοληστερίνη και την καρδιά και διατηρούν το δέρμα υγιές και λαμπερό, όπως το θέλει κάθε γυναίκα.

Πώς να τα δοκιμάσετε: Φτιάξτε ένα γευστικό και υγιεινό χούμους, αναμειγνύοντας 1 ½ φλιτζάνι πουρέ φασολιών σόγιας με ¼ ταχίνι, λίγο νερό, ελαιόλαδο, το χυμό ενός λεμονιού και μερικές σταγόνες σησαμέλαιο.