Η νέα trending σειρά καλλυντικών είναι του Μπραντ Πιτ κι έχει βάση το σταφύλι

le-domaine-brad-pitt
ΤΡΙΤΗ, 04 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

Μετά την Τζένιφερ Άνιστον (τυχαία αναφορά) και την haircare σειρά προϊόντων της, ήρθε και άλλο ένα celebrity beauty brand, πίσω από το οποίο κρύβεται ο Μπραντ Πιτ και τα καλλυντικά με βάση το σταφύλι, τα οποία φαίνεται να έχουν Benjamin Button επίδραση στο δέρμα μας.

Η αλήθεια είναι ότι ο Μπραντ Πιτ γερνάει, αλλά γερνάει καλά. Αν και σίγουρα τα γονίδια είναι με το μέρος του, η περιποίηση του δέρματος παίζει σημαντικό ρόλο –οι περισσότεροι ηθοποιοί, άλλωστε, άντρες και γυναίκες, φροντίζουν λίγο παραπάνω την ποιότητα του δέρματος και της εμφάνισής τους, καθώς τα φώτα πολλές φορές είναι λίγο «σκληρά».

 Η καλή συμπεριφορά του χρόνου απέναντί του, λοιπόν, και η φροντίδα του δέρματός του, του έδωσε μια καλή αφορμή να δημιουργήσει τη δική του high-end σειρά καλλυντικών Le Domaine, την οποία φυσικά χρησιμοποιεί και ο ίδιος, αξιοποιώντας τα οφέλη της για να δείχνει μια δεκαετία νεαρότερος.  Γιατί όχι, άλλωστε; Έπειτα από 30 χρόνια καριέρας στον κινηματογράφο, με πολλαπλές βραβεύσεις, Όσκαρ, Χρυσές Σφαίρες και BAFTA, έχει υπάρξει υπέρμαχος της προστασίας του περιβάλλοντος, αλλά και παραγωγός κρασιού. Ήταν ώρα, λοιπόν, να ξεκινήσει και νέο πρότζεκτ, μπαίνοντας αυτή τη φορά τη βιομηχανία ομορφιάς, με τη σειρά Le Domaine.

Η ιδέα προέκυψε από την ήδη υπάρχουσα συνεργασία με την οικογένεια Perrin, που παράγει κρασί στο Château de Beaucastel από το 1909 στην κοιλάδα του Ροδανού, μια οικογένεια πρωτοπόρων στο βιοδυναμικό κρασί. Το οινοποιείο τους, μάλιστα, χρησιμοποιεί 13 ποικιλίες σταφυλιών, 3 από τις οποίες βρίσκουμε και στη σειρά Le Domaine.

Τι ακριβώς, όμως, είναι αυτή η σειρά; Αποτελείται από 4 vegan προϊόντα για κάθε φύλο και για όλα τα είδη δέρματος: κρέμα προσώπου, σέρουμ, καθαριστικό γαλάκτωμα  και ένα fluid ενυδάτωσης που θα βγει μέσα στο 2023. Τα προϊόντα είναι σε συσκευασίες σχεδόν ολοκληρωτικά ανακυκλώσιμες από υψηλής ποιότητας γυαλί και ξύλο από τα δρύινα βαρέλια του οινοποιείου και δίνεται, μάλιστα, η δυνατότητα να ξαναγεμίσουν με προϊόν, ώστε να ελαχιστοποιούνται τα απορρίμματα με βάση τις αρχές της βιωσιμότητας.  

Ο Marc Perrin, οινοποιός 5ης γενιάς, που μαζί με τον Πιτ συνίδρυσε τη La Domaine, ανέφερε ότι η οικογένειά του συνεργαζόταν εδώ και μια δεκαετία με διεθνείς επιστήμονες, προκειμένου να αξιοποιήσουν την εναπομείνασα πούλπα του σταφυλιού μετά την παραγωγή κρασιού και κατέληξαν σε μια φόρμουλα που μεγιστοποιεί την αντιοξειδωτική δράση 3 διαφορετικών σταφυλιών. Ο Πιτ, από την άλλη, είχε πετάξει την ιδέα μιας σειράς περιποίησης εδώ και καιρό και όταν άκουσε για αυτή την έρευνα, αποφάσισε να συνεργαστεί με την οικογένεια, για μια φυσική σειρά προϊόντων αντιγήρανσης. Ο ίδιος, μάλιστα, αναφέρει ότι χρησιμοποιεί τη σειρά εδώ κι ένα χρόνο και ότι δεν θα την έφερνε στη αγορά αν δεν έβλεπε διαφορά στο δέρμα του.

Η φόρμουλα των καλλυντικών, λοιπόν, βασίζεται σε δύο πατενταρισμένα συστατικά: το GSM 10 και το ProGR3. Το GSM10 είναι ένα δυνατό αντιοξειδωτικό από τους σπόρους και τη φλούδα των ποικιλιών Beaucastel’s Grenache, Syrah και Mourvèdre, το οποίο χάρη στο συγκεκριμένο συνδυασμό πολυφαινολών, καθυστερεί την οξείδωση σε κυτταρικό επίπεδο και αντιμετωπίζει τα ένζυμα που διασπούν το κολλαγόνο, προστατεύοντας το δέρμα. Το ProGR3 είναι ένας συνδυασμός φυσικών μορίων από έλικες αμπέλου, εκχύλισμα χαμομηλιού και πράσινο τσάι που επιβραδύνει τη γήρανση. Το συστατικό αυτό, μάλιστα, προέκυψε από τον Dr. Nicholas Lévy, ο οποίος εδώ και 20 χρόνια ερευνά μια πολύ σπάνια διαταραχή, το σύνδρομο Hutchinson-Gilford, που προκαλεί πρόωρη γήρανση σε παιδιά. Βρήκε, λοιπόν, ότι ο μηχανισμός αυτής της ασθένειας, στην οποία συσσωρεύεται μια τοξική πρωτεΐνη, μας επηρεάζει όλους, απλώς σε πιο αργούς ρυθμούς και το ProGR3 καταφέρνει και μειώνει την τοξικότητα της πρωτεΐνης, διορθώνοντας της ανωμαλίες του δέρματος λόγω γήρανσης. Τα προϊόντα δοκιμάζονται σε 150 εθελοντές, άντρες και γυναίκες και τα αποτελέσματα είναι τα καλύτερα δυνατά σε σχέση με κάθε καλλυντικό στην αγορά.

Όπως καταλαβαίνετε, τα προϊόντα αυτά δεν είναι για κάθε τσέπη και το κόστος τους ανέρχεται σε 385 δολάρια για το σέρουμ (350 για refill), 320 δολάρια για την κρέμα (270 για refill), 310 δολάρια για το fluid ενυδάτωσης και 80 δολάρια για το καθαριστικό.

Ο Μπραντ Πιτ ενεπλάκη σε κάθε βήμα της παραγωγής και αναφέρει ότι η σειρά δεν θέλει να είναι άλλο ένα celebrity brand, γι’ αυτό και δεν θα εκπροσωπηθεί από κάποιο πρόσωπο.

Δεν λείπουν, πάντως, και οι αντιδράσεις ανθρώπων της βιομηχανίας που διαμαρτύρονται για όλους τους celebrities που εισχωρούν στα… χωράφια τους χωρίς εμπειρία, κλέβοντας τη δόξα.