Η «ΟΛΥΜΠΟΣ» με σεβασμό απέναντι στους καταναλωτές με προβλήματα όρασης
Μια πρωτοβουλία που αντανακλά την κοινωνική ευαισθησία της εταιρίας «ΟΛΥΜΠΟΣ» βρήκε ήδη θέση στα ράφια των super markets. Ο λόγος για την αναγραφή της λέξης «γάλα» στο καπάκι των συσκευασιών γάλακτος της εταιρείας σε μορφή Braille για όσους καταναλωτές αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης.
Μια πρωτοβουλία που αντανακλά την κοινωνική ευαισθησία της εταιρίας «ΟΛΥΜΠΟΣ» βρήκε ήδη θέση στα ράφια των super markets. Ο λόγος για την αναγραφή της λέξης «γάλα» στο καπάκι των συσκευασιών γάλακτος της εταιρείας σε μορφή Braille για όσους καταναλωτές αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης.
Η «ΟΛΥΜΠΟΣ», πιστή στη φιλοσοφία της να αντιμετωπίζει το κοινό πρώτα ως ανθρώπους και μετά ως καταναλωτές, προχωρεί σε μια ενέργεια σπάνιας κοινωνικής ευαισθησίας.
Στο εξής, και για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τα γάλατα ΟΛΥΜΠΟΣ γίνονται φιλικά προς τα άτομα με προβλήματα όρασης, αφού οι συσκευασίες Επιλεγμένο, Βιολογικό και Ζωής, φέρουν στο καπάκι τη λέξη «ΓΑΛΑ» και τα γράμματα «Π» για το πλήρες και «Ε» για το ελαφρύ, γραμμένα σε σύστημα Braille.
Το Braille είναι ένα απτικό σύστημα ανάγνωσης και γραφής. Αποτελείται από ανάγλυφες κουκκίδες που αντικαθιστούν τα γράμματα του αλφαβήτου έτσι ώστε να μπορούν τα άτομα με προβλήματα όρασης να διαβάζουν αγγίζοντας τα.
Έτσι, θα μπορούν όλοι να ξέρουν ποιο γάλα επιλέγουν. Η «ΟΛΥΜΠΟΣ» δείχνει πως όταν υπάρχει η θέληση να νιώσεις τις ανάγκες των συνανθρώπων σου, πάντα υπάρχουν τρόποι να το κάνεις.







